Knogle og ledlidelse

Knogle og ledlidelse hos hunde og katte

Det er altid en fornøjelse at sende en glad hund/kat hjem igen med en en let forbinding og en knogle, der næsten sidder sammen som før bruddet. Vi kan indlægge patienterne  til de ikke har stærke smerter mere. Vores hjælpepersonale er alle uddannede Veterinærsygeplejersker og kan give dit kæledyr den bedste pleje og omsorg.

Afdelingen med fysioterapi og genoptræning giver de bedste betingelser for en hurtig genoptræning efter operation. Kamilla Fyrstman er uddannet hundemassør og forestår fysioterapi af alle indlagte patienter. Musklerne trænes hurtigt op igen og tiden fra operation til fuldstændig restitution er meget kort. Fysioterapi og genoptræning er relativt nyt for danske dyrlæger, vi er dog ikke i tvivl, efter at vi har indført genoptræning som standard, kommer patienterne lynhurtigt tilbage til at gå normalt igen.
læs mere om fysioterapi her