Vetfamily

Vores familiedyr er altid overladt til menneskers omsorg, både hvad angår pleje, sundhed og sygdom.

Det forpligter både dig som dyreejer og os som veterinærsygeplejersker og dyrlæger. Vi er med i et kompetent netværk, hvor vi altid kan trække på hinandens ekspertise. På den måde får dit dyr altid den bedste behandling.

Læs mere om dyrs sundhed og sygdomme påwww.netdyredoktor.dk

Hvad betyder det for dig og dit kæledyr, at din dyrlæge er medlem af VetFamily?

VetFamily dyrlægerne arbejder sammen for at sikre, at dit kæledyr får den optimale behandling gennem hele livet og at du, som kæledyrsejer får:

• god og professionel service og vejledning
  • gode behandlingstilbud - VetTrivsel
  • indkaldelser til regelmæssige undersøgelser
  • VetPro, VetFamily's eget produktsortiment, som består af kvalitetsfoder, plejemidler og tilskudsprodukter til hunde og katte. Læs mere om VetPro her
  • gode kampagnetilbud og produkter fra vores samarbejdspartnere
  • mulighed for at abonnere på www.netdyredoktor.dk nyhedsbrevet